.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت سایت الف از شهروندی که با دیدن قبض برق، قبض روح شد
روایت سایت الف از شهروندی که با دیدن قبض برق، قبض روح شد

سایت الف که زیر نظر احمد توکلی نماینده تهران و رییس مرکز پژوهش‌های مجلس اداره می شود‌، با انتشار مطلبی از یکی از شهروندان که قبض برق با رقم بالایی برای او آمد‌، نوشت: جمعه شب وقتی داشتم به سخنان رييس‌جمهور محترم در مورد قیمت‌های نجومی برق برخی از مشترکان گوش می‌دادم از طرفی خوشحال شدم و از طرفی ناراحت.

خوشحال از این جهت که مقام اول اجرايی کشور با همه مشغله‌ها از برخی از مسائل سطح جامعه نیز بی‌خبر نیست.ولی از سویی فشار ناشی از برگی که چند دقیقه قبل دیده بودم باز اعصابم را به هم ریخت. این برگ چیزی نبود جز قبض برق این دوره خانه، به مبلغ 170 هزار تومان!
برای من که کارمند همین دولت کریمه هستم و ماهی 400 هزار تومان حقوقم است یعنی تقریبا نیمی از حقوقم. حالا بقیه خرج‌ها بماند برای بعد!
آقای رييس‌جمهور گفتند که این موضوع ربطی به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ندارد ولی آقای دکتر عزیز من شهروند که از حرف‌های سیاسی اقتصادی شما سر در نمی‌آورم فقط می‌فهمم قبض دوره اول سال جاري 2 هزار تومان دوره بعد 30 هزار تومان و حالا 170 هزار تومان و سال‌های قبل در اوج گرما 4 هزار تومان مي‌شد ولی حالا هر چه به موعد هدفمندی نزدیک می‌شویم حدودا 10 تا 15 برابر می‌شود. حالا شما و وزیر محترم نیرو تا صبح هم توضیح بدهید و قول‌، نه حقوق من زیاد می شود نه قبض برقم کم.البته گمان نکنید ما از مرفهین بی‌دردیم و ده تا کولر گازی داریم نه ما اجاره‌نشینیم. خلاصه آقای احمدی‌نژاد اگر از اول تابستان هشداری دریافت کرده بودم و مثل این حساب باز کردن یارانه‌ها هزار بار از تلویزیون شنیده بودم‌، زیر کولر گازی نمی‌نشستیم. اول خرداد می‌رفتم بازار تهران باد بزن دستی یا برقی می‌خریدم تا اینچنین به دست قبض برق، قبض روح نشوم!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.